Snakes On A Plane Does Snakes on Claire Danes

snakes_on_claire_danes.jpg

We were going to tell you to check out this Snakes on a Plane trailer spoof called Snakes on Claire Danes but it's so awful., we're not going to. Oh wait. The movie's crap so any spoof would have to be crap, too, right? Besides, the whole thing is a cheesy promotion for this site called SecretSauce.tv.

by Steve Hall    Aug- 7-06   Click to Comment   
Topic: Bad, Spoofs, Video   

Enjoy what you've read? Subscribe to Adrants Daily and receive the daily contents of this site each day along with free whitepapers.



Comments



Comments

That is like so bad. And the site is like lame too.
Just crap. C-R-A-P !

Posted by: rat on August 7, 2006 11:36 AM

Yeah, this probably sucks, but there's a bunch of really funny advertising for the movie. Like on the site you can have Sam Jackson call up your buddy and tell them to go to the movie or he'll kick your ass or something like that. My friend had it call me, pretty funny. There's also an in-flight safety manual thingy that's pretty good. I think everyone knows the movie's going to suck, and that's why everyone is going to go see it. It's one of those.

Posted by: Tom Tom on August 7, 2006 1:21 PM

Seems like it's actually busting on the SoaP spoofs -I mean I hope to god they weren't actually taking it seriously - I mean I thought this was pretty funny - then again I used to watch My So Called Life all the time - so I thought the use of the theme song at the end was pretty damn funny lol

you guys are rough lol

Posted by: Bill on August 12, 2006 11:38 PM

Seems like it's actually busting on the SoaP spoofs - I mean I hope to god they weren't actually taking it seriously - Honestly, this was pretty funny - then again I used to watch My So Called Life all the time - so I thought the use of the theme song at the end was pretty damn funny lol

you guys are rough lol

Posted by: Bill on August 12, 2006 11:38 PM

This was just stupid and a bad idea....very lame. Hated it with a passion. Just awful. The people involved should kill themselves.

Posted by: ron Livingston on August 18, 2006 7:39 PM

Wow, What a waste of time that was. Just a gimmick to sell some crappy t-shirts. Way to go.

Posted by: Rick Lartter on August 18, 2006 7:55 PM

That SUCKED!!!

Posted by: danny glib on August 21, 2006 10:46 PM

That SUCKED!!!

Posted by: danny glib on August 21, 2006 10:47 PM

I don't get it. Was it suppose to be funny?

Posted by: Michael mckenzie on August 24, 2006 1:44 PM

I don't get it. Was it suppose to be funny?

Posted by: Michael mckenzie on August 24, 2006 1:45 PM

I don't get it. Was it suppose to be funny?

Posted by: Michael mckenzie on August 24, 2006 1:45 PM





Stanton Optical


Featured FREE Resource: